All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Regional differences in evaluation of second practice teaching of PE student teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F05%3A00002421" target="_blank" >RIV/61989592:15510/05:00002421 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Regionální odlišnosti v hodnocení následných pedagogických praxí studentů učitelství tělesné výchovy

  • Original language description

    Studie se zabývá hodnocením vyučovacích jednotek tělesné výchovy vedených praktikujícími studenty během první a následné pedagogické praxe. Hodnotí se vztah praktikantů k habituálním a progresivním vyučovacím jednotkám tělesné výchovy s ohledem na jejichzkušenosti a region. Výsledky ukazují, že praktikanti hodnotí pozitivněji progresivní než habituální vyučovací jednotky, což je v souladu s novou koncepcí tělesné výchovy. Dále je z výsledků patrné, že praktikující studenti v olomouckém regionu jsou kritičtější ke své druhé praxi, naopak studenti českobudějovického regionu jsou s druhou praxí mnohem spokojenější. V obou regionech se praktikantům podařilo zvýšit roli žáka ve vyučovacích jednotkách. Studie ukazuje, že pedagogické dovednosti jsou ovlivněné teoretickou přípravou studentů na univerzitě, proto je její udržení a zkvalitňování velmi důležité.

  • Czech name

    Regionální odlišnosti v hodnocení následných pedagogických praxí studentů učitelství tělesné výchovy

  • Czech description

    Studie se zabývá hodnocením vyučovacích jednotek tělesné výchovy vedených praktikujícími studenty během první a následné pedagogické praxe. Hodnotí se vztah praktikantů k habituálním a progresivním vyučovacím jednotkám tělesné výchovy s ohledem na jejichzkušenosti a region. Výsledky ukazují, že praktikanti hodnotí pozitivněji progresivní než habituální vyučovací jednotky, což je v souladu s novou koncepcí tělesné výchovy. Dále je z výsledků patrné, že praktikující studenti v olomouckém regionu jsou kritičtější ke své druhé praxi, naopak studenti českobudějovického regionu jsou s druhou praxí mnohem spokojenější. V obou regionech se praktikantům podařilo zvýšit roli žáka ve vyučovacích jednotkách. Studie ukazuje, že pedagogické dovednosti jsou ovlivněné teoretickou přípravou studentů na univerzitě, proto je její udržení a zkvalitňování velmi důležité.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků mezinárodního semináře Pedagogické kinantropologie

  • ISBN

    80-7368-041-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    242

  • Pages from-to

    52-57

  • Publisher name

    Ostravská univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Frýdlant nad Ostravicí

  • Event date

    Jan 1, 2005

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article