The services quality and the customersatisfaction
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F02%3A00007121" target="_blank" >RIV/60461373:22340/02:00007121 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jakost služeb a spokojenost zákazníka
Original language description
TQM management je obecně metodickou podporou pro hodnocení spokojenosti zákazníka; jako příručka kvality je konkrétně popsána v normě ČSN ISO 90042. Znaky kvality popsané touto normou se liší od zákazníka k zákazníkovi; proto potřebují podniky mít vypracován systém sledování úrovně spokojenosti zákazníků.
Czech name
Jakost služeb a spokojenost zákazníka
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obchod; jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti
ISBN
80-213-0920-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
58-61
Publisher name
ČZU v Praze
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Sep 11, 2002
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—