All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Actual problematic of small and medium enterprices in Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F05%3A00014869" target="_blank" >RIV/60461373:22340/05:00014869 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aktuální problémy malých a středních podniků v ČR

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá vybranými marketingovými činnostmi v malých a středních chemických firmách s vysokým inovačním potenciálem. V úvodu je vysvětlený význam malých a středních firem v rámci českého chemického průmyslu. Jsou uvedeny vybrané identifikačníznaky těchto firem. V další části jsou uvedeny teoretická východiska ke zkoumané problematice. Na základě článků nalezených zejména v zahraničních časopisech, jsou popsány procesy zavádění marketingových principů a funkcí do struktury a fungování malýcha středních firem, dále pak strategie a postupy umísťování výrobků na trh. Jsou popsány hlavní identifikační znaky trhu hi-tech jako trhu výrobků s vysokým inovačním potenciálem. Hlavní pozornost je věnována firmám a výrobkům, které spadají do této kategorie Hi-tech, specifikovány jsou i odlišnosti trhů výrobků hi-tech a nehi-tech. V závěru jsou formulovány cíle a postupy dalšího teoretického a praktického výzkumu, který bude realizován na vzorku malých a středních chemických firem v Čes

  • Czech name

    Aktuální problémy malých a středních podniků v ČR

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá vybranými marketingovými činnostmi v malých a středních chemických firmách s vysokým inovačním potenciálem. V úvodu je vysvětlený význam malých a středních firem v rámci českého chemického průmyslu. Jsou uvedeny vybrané identifikačníznaky těchto firem. V další části jsou uvedeny teoretická východiska ke zkoumané problematice. Na základě článků nalezených zejména v zahraničních časopisech, jsou popsány procesy zavádění marketingových principů a funkcí do struktury a fungování malýcha středních firem, dále pak strategie a postupy umísťování výrobků na trh. Jsou popsány hlavní identifikační znaky trhu hi-tech jako trhu výrobků s vysokým inovačním potenciálem. Hlavní pozornost je věnována firmám a výrobkům, které spadají do této kategorie Hi-tech, specifikovány jsou i odlišnosti trhů výrobků hi-tech a nehi-tech. V závěru jsou formulovány cíle a postupy dalšího teoretického a praktického výzkumu, který bude realizován na vzorku malých a středních chemických firem v Čes

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů