Marketing Lectures at the ICT Prague
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019357" target="_blank" >RIV/60461373:22340/07:00019357 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výuka marketingu na VŠCHT
Original language description
Výuka marketingu na školách s technickým zaměřením se do jisté míry liší od výuky marketingu na školách ekonomických. Příspěvek popisuje přípravu výuky předmětu Základy marketingu chemických výrobků na VŠCHT Praha.
Czech name
Výuka marketingu na VŠCHT
Czech description
Výuka marketingu na školách s technickým zaměřením se do jisté míry liší od výuky marketingu na školách ekonomických. Příspěvek popisuje přípravu výuky předmětu Základy marketingu chemických výrobků na VŠCHT Praha.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
BC - Theory and management systems
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Ekonomické znalosti pro tržní praxi
ISBN
978-80-903808-8-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
3
Pages from-to
252-254
Publisher name
ROMA
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Sep 13, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—