All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Employees´ Motivation in CRM

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019441" target="_blank" >RIV/60461373:22340/07:00019441 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    angličtina

  • Original language name

    Employees´ Motivation in CRM

  • Original language description

    Customers´ Relationship Management is focused on customers, but it is pursued by employees. All employees have to be motivated not only to serve customers but to help their colleagues, too. The results of this system are without cooperation between employees unsatisfactory. To reach adequate level of motivation it is necessary for the employees to understand the system. In CRM are used informational systems very often and people have to know how they can use them and what the systems can do.

  • Czech name

    Zaměstnanecká motivace v CRM

  • Czech description

    CRM je zaměřený na zákazníky, ale provádějí jej zaměstnanci. Všichni zaměstnanci by proto měli být motivováni nejenom k tomu, aby sloužili zákazníkům, ale také k pomoci svým kolegům. Výsledky této koncepce jsou bez vzájemné spolupráce zaměstnanců nedostatečné. Pro dosažení adekvátní úrovně motivace zaměstnanců je důležité, aby koncepci CRM rozuměli. velmi často se zde používají informační systémy a lidé musí vědět, jak je používat.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Customer's Relationship Management 07

  • ISBN

    978-80-7395-016-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    13-19

  • Publisher name

    Univerzita Pardubice

  • Place of publication

    Pardubice

  • Event location

    Lázně Bohdaneč

  • Event date

    Sep 10, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article