Enterprise managerial function integration in customer services processing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019470" target="_blank" >RIV/60461373:22340/07:00019470 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Integrace podnikových funkcí při uspokojování potřeb zákazníků"
Original language description
Přechod k procesnímu řízení nabývá na významu v prostředí dodavatelských řetězců vyžadujících hotrizontální a vertikální integraci materiálových a informačních toků. V manažerské praxi však pokračují problémy s koordinací jednotlivých částí managementu podniků, zejména marketingu a logistiky. Stať věnuje pozornost elementárním aktivitám nezbytným pro uspokojování potřeb zákazníků a analyzuje u nich důsledky případného nekoordinovaného přístupu podnikových funkcí při jejich zabezpečení. Autoři navrhují metody prosazování a dosahování efektivnosti splupráce části managementu podniku.
Czech name
Integrace podnikových funkcí při uspokojování potřeb zákazníků"
Czech description
Přechod k procesnímu řízení nabývá na významu v prostředí dodavatelských řetězců vyžadujících hotrizontální a vertikální integraci materiálových a informačních toků. V manažerské praxi však pokračují problémy s koordinací jednotlivých částí managementu podniků, zejména marketingu a logistiky. Stať věnuje pozornost elementárním aktivitám nezbytným pro uspokojování potřeb zákazníků a analyzuje u nich důsledky případného nekoordinovaného přístupu podnikových funkcí při jejich zabezpečení. Autoři navrhují metody prosazování a dosahování efektivnosti splupráce části managementu podniku.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
16
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
12-14
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—