All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Educational paradigm in social pedagogy and social work, history, present, perspectives

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22810%2F23%3A43927497" target="_blank" >RIV/60461373:22810/23:43927497 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://soced.cz/wp-content/uploads/2023/04/4-STUDIE-11-1-2023-Jitka-Lorenzova.pdf" target="_blank" >https://soced.cz/wp-content/uploads/2023/04/4-STUDIE-11-1-2023-Jitka-Lorenzova.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/soced.2023.11.01.01" target="_blank" >10.7441/soced.2023.11.01.01</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Edukační paradigma v sociální pedagogice a sociální práci – historie, současnost, perspektivy

  • Original language description

    Cílem studie je analyzovat v diachronní i synchronní perspektivě způsob, jakým edukační paradigma pomoci (pomoc ke svépomoci) ovlivňuje vztahy sociální pedagogiky a sociální práce jako věd i praktických pomáhajících oborů nteragujících ve společném profesním poli. Referenčním rámcem je teze, že jako vědy i jako pomáhající praxe stojí dnes sociální pedagogika i sociální práce na hodnotách lidské důstojnosti, spravedlnosti a rovnosti a na rozvojovém pojetí pomoci. Jsou rozebírány konceptuální shody a odlišnosti sociální pedagogiky a sociální práce z hlediska jejich historického vývoje, vědního a praktickoprofesního profilu.

  • Czech name

    Edukační paradigma v sociální pedagogice a sociální práci – historie, současnost, perspektivy

  • Czech description

    Cílem studie je analyzovat v diachronní i synchronní perspektivě způsob, jakým edukační paradigma pomoci (pomoc ke svépomoci) ovlivňuje vztahy sociální pedagogiky a sociální práce jako věd i praktických pomáhajících oborů nteragujících ve společném profesním poli. Referenčním rámcem je teze, že jako vědy i jako pomáhající praxe stojí dnes sociální pedagogika i sociální práce na hodnotách lidské důstojnosti, spravedlnosti a rovnosti a na rozvojovém pojetí pomoci. Jsou rozebírány konceptuální shody a odlišnosti sociální pedagogiky a sociální práce z hlediska jejich historického vývoje, vědního a praktickoprofesního profilu.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Sociální pedagogika / Social Education

  • ISSN

    1805-8825

  • e-ISSN

    1805-8825

  • Volume of the periodical

    11

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    10-21

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database