International marketing.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F03%3A00015705" target="_blank" >RIV/61384399:31120/03:00015705 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Mezinárodní marketing.
Original language description
Hlavní témata dokumentu: mezinárodní marketing; marketingový výzkum; strategie vstupu na trh; mezinárodní segmentace; position; marketingový mix. g Ţ ě ň ô ř ¤ 6
Czech name
Mezinárodní marketing.
Czech description
—
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F02%2F1546" target="_blank" >GA402/02/1546: Readiness of Czech enterprises for the accession into the European Union</a><br>
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
80-245-0496-0
Number of pages
152
Publisher name
Nakladatelství Oeconomica
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—