The definition of advertising hides the tomb of legality, Part II. - What is advertising and what is the difference between advertising and information
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F11%3A00036885" target="_blank" >RIV/61384399:31120/11:00036885 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Definice reklamy skrývá hrobku legality, Část II. - Co je to reklama a jaký je rozdíl mezi reklamou a informací
Original language description
Hlavní témata dokumentu: reklama; definice; regulace; právní rámec; legislativa; marketing; etika reklamy; informace
Czech name
Definice reklamy skrývá hrobku legality, Část II. - Co je to reklama a jaký je rozdíl mezi reklamou a informací
Czech description
Hlavní témata dokumentu: reklama; definice; regulace; právní rámec; legislativa; marketing; etika reklamy; informace
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AG - Legal sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Právo
ISSN
1802-9116
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
19-34
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—