Advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F10%3A63510086" target="_blank" >RIV/70883521:28130/10:63510086 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reklama
Original language description
Publikace se zabývá teoreticko-historickými aspekty reklamy a marketingové komunikace. Kniha přináší teoretický základ pro studium reklamy a marketingové komunikace. Je rozdělena do tří kapitol: Teoretické aspekty reklamy a marketingové komunikace, Historické aspekty reklamy a marketingové komunikace a Etické otázky reklamy a marketingové komunikace. Kniha je doplněna příklady z praxe.
Czech name
Reklama
Czech description
Publikace se zabývá teoreticko-historickými aspekty reklamy a marketingové komunikace. Kniha přináší teoretický základ pro studium reklamy a marketingové komunikace. Je rozdělena do tří kapitol: Teoretické aspekty reklamy a marketingové komunikace, Historické aspekty reklamy a marketingové komunikace a Etické otázky reklamy a marketingové komunikace. Kniha je doplněna příklady z praxe.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-904273-3-4
Number of pages
318
Publisher name
VeRBuM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—