How Czech Children and their Parents Perceive Advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F17%3A00050917" target="_blank" >RIV/61384399:31120/17:00050917 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak české děti a jejich rodiče vnímají reklamní sdělení
Original language description
Hlavní témata dokumentu: reklama cílená na děti; vnímání reklamy dětmi; vnímání reklamy rodiči; komunikační kanály cílené na děti
Czech name
Jak české děti a jejich rodiče vnímají reklamní sdělení
Czech description
Hlavní témata dokumentu: reklama cílená na děti; vnímání reklamy dětmi; vnímání reklamy rodiči; komunikační kanály cílené na děti
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50602 - Public administration
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Oeconomica Universitatis Selye
ISSN
1338-6581
e-ISSN
—
Volume of the periodical
6
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
15
Pages from-to
113-127
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—