Differences in gender roles, declared attitudes towards their portrayals in advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F08%3A00029008" target="_blank" >RIV/61384399:31130/08:00029008 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozdíly v ženských a mužských rolích, deklarované postoje k jejich zobrazování v reklamě
Original language description
Hlavní témata dokumentu: ženské a mužské role; zobrazování mužů a žen v reklamě; genderové stereotypy
Czech name
Rozdíly v ženských a mužských rolích, deklarované postoje k jejich zobrazování v reklamě
Czech description
Hlavní témata dokumentu: ženské a mužské role; zobrazování mužů a žen v reklamě; genderové stereotypy
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F05%2F0152" target="_blank" >GA402/05/0152: Gender roles in consumer marketing perspective</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mezinárodní Baťova doktorandská konference
ISBN
978-80-7318-663-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
—
Publisher name
Universita T.Bati
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Apr 10, 2008
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—