Application of marketing mix with respect to specificity of pharmaceutical industry environment (6P)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F12%3A00040824" target="_blank" >RIV/61384399:31130/12:00040824 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Použití marketingového mixu s ohledem na specifičnost prostředí farmaceutického průmyslu ("6P")
Original language description
Hlavní témata dokumentu: marketingový mix; marketingová komunikace; farmaceutický průmysl; marketingová strategie
Czech name
Použití marketingového mixu s ohledem na specifičnost prostředí farmaceutického průmyslu ("6P")
Czech description
Hlavní témata dokumentu: marketingový mix; marketingová komunikace; farmaceutický průmysl; marketingová strategie
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi
ISBN
978-80-7431-090-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
"nestrankovano"
Publisher name
Professional Publishing
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Jun 14, 2012
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—