Internalization of Marketing in Czech Management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F13%3A00043772" target="_blank" >RIV/61384399:31130/13:00043772 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.fbm.vutbr.cz/files/trendy-17.pdf" target="_blank" >http://www.fbm.vutbr.cz/files/trendy-17.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Internalizace marketingu v českém managementu
Original language description
Hlavní témata dokumentu: internalizace marketingu; segmentace managementu; marketingové indikátory; marketingový výzkum; spotřebitelé
Czech name
Internalizace marketingu v českém managementu
Czech description
Hlavní témata dokumentu: internalizace marketingu; segmentace managementu; marketingové indikátory; marketingový výzkum; spotřebitelé
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy ekonomiky a managementu
ISSN
1802-8527
e-ISSN
—
Volume of the periodical
VII
Issue of the periodical within the volume
17
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
13
Pages from-to
68-80
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—