Inbound marketing as a new approach of internet marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F15%3A00046102" target="_blank" >RIV/61384399:31130/15:00046102 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Inbound marketing jako nový směr internetového marketingu
Original language description
Hlavní témata dokumentu: inbound marketing; internetový marketing; optimalizace pro vyhledávače; internetová reklama
Czech name
Inbound marketing jako nový směr internetového marketingu
Czech description
Hlavní témata dokumentu: inbound marketing; internetový marketing; optimalizace pro vyhledávače; internetová reklama
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy v podnikání
ISSN
1805-0603
e-ISSN
—
Volume of the periodical
V
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
13-22
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—