EXPO 2020 Dubai - personalized engagement marketing in modern exhibition industry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F22%3A00057719" target="_blank" >RIV/61384399:31130/22:00057719 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://repozitar.vse.cz/publication/sysno/00011566" target="_blank" >https://repozitar.vse.cz/publication/sysno/00011566</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
EXPO 2020 Dubaj - personalizovaný engagement marketing v moderním výstavnictví
Original language description
Hlavní témata dokumentu: engagement marketing; udržitelnost; prostorová vizualizace; gamifikace; personalizovaný marketing; edukační marketing; zkušenostní učení
Czech name
EXPO 2020 Dubaj - personalizovaný engagement marketing v moderním výstavnictví
Czech description
Hlavní témata dokumentu: engagement marketing; udržitelnost; prostorová vizualizace; gamifikace; personalizovaný marketing; edukační marketing; zkušenostní učení
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XXVII
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
25-26
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—