Application of Customer Lifetime Value Model in Performance Management of E-commerce
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F16%3A00048119" target="_blank" >RIV/61384399:31140/16:00048119 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití modelu celoživotní hodnoty zákazníka v rámci řízení výkonnosti maloobchodních společností
Original language description
Hlavní témata dokumentu: celoživotní hodnota zákazníka; řízení vztahu se zákazníky; řízení podnikové výkonnosti; řízení marketingu; hodnota zákaznické báze
Czech name
Využití modelu celoživotní hodnoty zákazníka v rámci řízení výkonnosti maloobchodních společností
Czech description
Hlavní témata dokumentu: celoživotní hodnota zákazníka; řízení vztahu se zákazníky; řízení podnikové výkonnosti; řízení marketingu; hodnota zákaznické báze
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník prací účastníků vědeckého semináře doktorského studia FIS VŠE v Praze
ISBN
978-80-245-2136-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
5-14
Publisher name
Oeconomica
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Feb 11, 2016
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—