Behaviour of a Customer - oriented Organization
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F08%3A03146806" target="_blank" >RIV/68407700:21230/08:03146806 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Chování zákaznicky orientované organizace
Original language description
Management zákaznicky orientované organizace vychází z analýzy prostředí, vztahu se zákazníkem a modelem řízení vztahů se zákazníkem.
Czech name
Chování zákaznicky orientované organizace
Czech description
Management zákaznicky orientované organizace vychází z analýzy prostředí, vztahu se zákazníkem a modelem řízení vztahů se zákazníkem.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0297" target="_blank" >GA402/06/0297: Research of Application of Controlling Marketing Competencies and Elimination of Possible Marketing Difference in Small and Medium-size Enterprises</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XVIII.
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
1
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—