Budování CRM jako konkurenční výhody
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F02%3A63500851" target="_blank" >RIV/70883521:28120/02:63500851 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Budování CRM jako konkurenční výhody
Original language description
Budování úspěšných a dlouhodobých vztahů se zákazníky předpokládá, že podnik zná své zákazníky a jejich potřeby. CRM (Customer Relationship Management) je tak možné definovat jako množinu procesů, které kontinuálně vyhledávají, generují a zahušťují relevantní informace a data o zákaznících tak, aby na základě potřeb, přání a požadavků těchto zákazníků umožnily vytváření dlouhodobých vztahů s nimi.
Czech name
Budování CRM jako konkurenční výhody
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z 4. ročníku konference "Internet a konkurenceschopnost podniku"
ISBN
80-7318-060-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
163-166
Publisher name
UTB
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Jan 1, 2002
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—