Requirements for Product and Brand Managers in the Context of Knowledge Management in the Recruiting Adverts
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61858307%3A_____%2F17%3AN0000043" target="_blank" >RIV/61858307:_____/17:N0000043 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/01/MSI_v12_iss4.pdf" target="_blank" >https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/01/MSI_v12_iss4.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Požadavky inzerentů na produktové manažery a brand manažery v kontextu znalostního managementu
Original language description
Účelem článku je prezentovat dílčí výsledky výzkumného projektu, jehož dlouhodobým cílem je shromáždit a analyzovat informace o požadavcích kladených na žadatele o pracovní pozice v produktovém managementu. Hlavním cílem výzkumu bylo potvrdit, že manažeři značky náleží do skupiny znalostních pracovníků a poskytnout důkaz, že podniková praxe na ně v USA - v zemi, kde má produktový management své kořeny – takto nahlíží. Za účelem splnění výzkumného cíle byla použita metoda analýzy obsahu od Bernarda Berelsona, která umožňuje získat informace o požadavcích z veřejně dostupné inzerce pracovních míst publikované ve třech vybraných státech USA. Z výsledků je zřejmé, že zaměstnavatelé v USA hledají žadatele o zaměstnání v produktovém managementu, kteří mají osobnostní vlastnosti a dovednosti, které odpovídají charakteristice znalostního pracovníka, nicméně zjištění také dokládají existenci značných rozdílů v požadavcích zaměstnavatelů, co se týče skupiny požadavků na osobnostní rysy a na soft skills brand manažerů a manažerů produktů. Studie nabízí také srovnání s výsledky šetření, které probíhalo ve stejném roce v České republice. Analýza dokládá, že v USA, stejně jako v České republice je nejčastěji zveřejněným požadavkem ze skupiny osobnostních dispozic a jimi sycených měkkých dovedností schopnost žadatele dobře komunikovat.
Czech name
Požadavky inzerentů na produktové manažery a brand manažery v kontextu znalostního managementu
Czech description
Účelem článku je prezentovat dílčí výsledky výzkumného projektu, jehož dlouhodobým cílem je shromáždit a analyzovat informace o požadavcích kladených na žadatele o pracovní pozice v produktovém managementu. Hlavním cílem výzkumu bylo potvrdit, že manažeři značky náleží do skupiny znalostních pracovníků a poskytnout důkaz, že podniková praxe na ně v USA - v zemi, kde má produktový management své kořeny – takto nahlíží. Za účelem splnění výzkumného cíle byla použita metoda analýzy obsahu od Bernarda Berelsona, která umožňuje získat informace o požadavcích z veřejně dostupné inzerce pracovních míst publikované ve třech vybraných státech USA. Z výsledků je zřejmé, že zaměstnavatelé v USA hledají žadatele o zaměstnání v produktovém managementu, kteří mají osobnostní vlastnosti a dovednosti, které odpovídají charakteristice znalostního pracovníka, nicméně zjištění také dokládají existenci značných rozdílů v požadavcích zaměstnavatelů, co se týče skupiny požadavků na osobnostní rysy a na soft skills brand manažerů a manažerů produktů. Studie nabízí také srovnání s výsledky šetření, které probíhalo ve stejném roce v České republice. Analýza dokládá, že v USA, stejně jako v České republice je nejčastěji zveřejněným požadavkem ze skupiny osobnostních dispozic a jimi sycených měkkých dovedností schopnost žadatele dobře komunikovat.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing Science & Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Volume of the periodical
12
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
12
Pages from-to
21-32
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—