All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Requirements for Product and Brand Managers in the Context of Knowledge Management in the Recruiting Adverts

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61858307%3A_____%2F17%3AN0000043" target="_blank" >RIV/61858307:_____/17:N0000043 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/01/MSI_v12_iss4.pdf" target="_blank" >https://www.mins.sk/wp-content/uploads/2018/01/MSI_v12_iss4.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Požadavky inzerentů na produktové manažery a brand manažery v kontextu znalostního managementu

  • Original language description

    Účelem článku je prezentovat dílčí výsledky výzkumného projektu, jehož dlouhodobým cílem je shromáždit a analyzovat informace o požadavcích kladených na žadatele o pracovní pozice v produktovém managementu. Hlavním cílem výzkumu bylo potvrdit, že manažeři značky náleží do skupiny znalostních pracovníků a poskytnout důkaz, že podniková praxe na ně v USA - v zemi, kde má produktový management své kořeny – takto nahlíží. Za účelem splnění výzkumného cíle byla použita metoda analýzy obsahu od Bernarda Berelsona, která umožňuje získat informace o požadavcích z veřejně dostupné inzerce pracovních míst publikované ve třech vybraných státech USA. Z výsledků je zřejmé, že zaměstnavatelé v USA hledají žadatele o zaměstnání v produktovém managementu, kteří mají osobnostní vlastnosti a dovednosti, které odpovídají charakteristice znalostního pracovníka, nicméně zjištění také dokládají existenci značných rozdílů v požadavcích zaměstnavatelů, co se týče skupiny požadavků na osobnostní rysy a na soft skills brand manažerů a manažerů produktů. Studie nabízí také srovnání s výsledky šetření, které probíhalo ve stejném roce v České republice. Analýza dokládá, že v USA, stejně jako v České republice je nejčastěji zveřejněným požadavkem ze skupiny osobnostních dispozic a jimi sycených měkkých dovedností schopnost žadatele dobře komunikovat.

  • Czech name

    Požadavky inzerentů na produktové manažery a brand manažery v kontextu znalostního managementu

  • Czech description

    Účelem článku je prezentovat dílčí výsledky výzkumného projektu, jehož dlouhodobým cílem je shromáždit a analyzovat informace o požadavcích kladených na žadatele o pracovní pozice v produktovém managementu. Hlavním cílem výzkumu bylo potvrdit, že manažeři značky náleží do skupiny znalostních pracovníků a poskytnout důkaz, že podniková praxe na ně v USA - v zemi, kde má produktový management své kořeny – takto nahlíží. Za účelem splnění výzkumného cíle byla použita metoda analýzy obsahu od Bernarda Berelsona, která umožňuje získat informace o požadavcích z veřejně dostupné inzerce pracovních míst publikované ve třech vybraných státech USA. Z výsledků je zřejmé, že zaměstnavatelé v USA hledají žadatele o zaměstnání v produktovém managementu, kteří mají osobnostní vlastnosti a dovednosti, které odpovídají charakteristice znalostního pracovníka, nicméně zjištění také dokládají existenci značných rozdílů v požadavcích zaměstnavatelů, co se týče skupiny požadavků na osobnostní rysy a na soft skills brand manažerů a manažerů produktů. Studie nabízí také srovnání s výsledky šetření, které probíhalo ve stejném roce v České republice. Analýza dokládá, že v USA, stejně jako v České republice je nejčastěji zveřejněným požadavkem ze skupiny osobnostních dispozic a jimi sycených měkkých dovedností schopnost žadatele dobře komunikovat.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Marketing Science & Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    12

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    21-32

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database