All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Shift in Requirements for Product and Brand Managers in the Context of Knowledge Management

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F16%3A%230000062" target="_blank" >RIV/02819180:_____/16:#0000062 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Shift in Requirements for Product and Brand Managers in the Context of Knowledge Management

  • Original language description

    Cílem tohoto článku je prezentovat dílčí výsledky nezávislého výzkumu, jehož dlouhodobým cílem bylo shromáždit a analyzovat informace o požadavcích, které jsou kladeny na kandidáty na pozice v produktovém managementu. Za účelem splnění cíle výzkumu byla použita metoda analýzy obsahu podle Berelsona, což umožnilo ke shromáždění informací o požadavcích využít inzeráty dostupné na kariérním portálu. Předpoklad, že, pokud jde o požadavky na úroveň znalostí, zkušeností a dovedností, a osobnostní rysy brand manažerů a produktových manažerů nebudou zjištěny signifikantní rozdíly, nebyl potvrzen. Nejčastěji byl zveřejněn požadavek na schopnost dobře komunikovat a to v obou souborech inzerovaných pozic "Brand manažer" a "Produkt manažer". Tento požadavek dominoval také v inzerátech zveřejněných v roce 2007, kdy byla ekonomika České republiky rovněž ve fázi konjuktury. Nicméně, závěry ukázaly některé posuny v požadavcích zaměstnavatelů.

  • Czech name

    Shift in Requirements for Product and Brand Managers in the Context of Knowledge Management

  • Czech description

    Cílem tohoto článku je prezentovat dílčí výsledky nezávislého výzkumu, jehož dlouhodobým cílem bylo shromáždit a analyzovat informace o požadavcích, které jsou kladeny na kandidáty na pozice v produktovém managementu. Za účelem splnění cíle výzkumu byla použita metoda analýzy obsahu podle Berelsona, což umožnilo ke shromáždění informací o požadavcích využít inzeráty dostupné na kariérním portálu. Předpoklad, že, pokud jde o požadavky na úroveň znalostí, zkušeností a dovedností, a osobnostní rysy brand manažerů a produktových manažerů nebudou zjištěny signifikantní rozdíly, nebyl potvrzen. Nejčastěji byl zveřejněn požadavek na schopnost dobře komunikovat a to v obou souborech inzerovaných pozic "Brand manažer" a "Produkt manažer". Tento požadavek dominoval také v inzerátech zveřejněných v roce 2007, kdy byla ekonomika České republiky rovněž ve fázi konjuktury. Nicméně, závěry ukázaly některé posuny v požadavcích zaměstnavatelů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Economics and Business Management in the 21st Century 3rd International Scientific Conference

  • ISBN

    9788024839837

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    327-336

  • Publisher name

    VŠB-Technical University of Ostrava

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Nov 23, 2016

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article