Shift in Requirements for Product and Brand Managers in the Context of Knowledge Management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F02819180%3A_____%2F16%3A%230000062" target="_blank" >RIV/02819180:_____/16:#0000062 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Shift in Requirements for Product and Brand Managers in the Context of Knowledge Management
Original language description
Cílem tohoto článku je prezentovat dílčí výsledky nezávislého výzkumu, jehož dlouhodobým cílem bylo shromáždit a analyzovat informace o požadavcích, které jsou kladeny na kandidáty na pozice v produktovém managementu. Za účelem splnění cíle výzkumu byla použita metoda analýzy obsahu podle Berelsona, což umožnilo ke shromáždění informací o požadavcích využít inzeráty dostupné na kariérním portálu. Předpoklad, že, pokud jde o požadavky na úroveň znalostí, zkušeností a dovedností, a osobnostní rysy brand manažerů a produktových manažerů nebudou zjištěny signifikantní rozdíly, nebyl potvrzen. Nejčastěji byl zveřejněn požadavek na schopnost dobře komunikovat a to v obou souborech inzerovaných pozic "Brand manažer" a "Produkt manažer". Tento požadavek dominoval také v inzerátech zveřejněných v roce 2007, kdy byla ekonomika České republiky rovněž ve fázi konjuktury. Nicméně, závěry ukázaly některé posuny v požadavcích zaměstnavatelů.
Czech name
Shift in Requirements for Product and Brand Managers in the Context of Knowledge Management
Czech description
Cílem tohoto článku je prezentovat dílčí výsledky nezávislého výzkumu, jehož dlouhodobým cílem bylo shromáždit a analyzovat informace o požadavcích, které jsou kladeny na kandidáty na pozice v produktovém managementu. Za účelem splnění cíle výzkumu byla použita metoda analýzy obsahu podle Berelsona, což umožnilo ke shromáždění informací o požadavcích využít inzeráty dostupné na kariérním portálu. Předpoklad, že, pokud jde o požadavky na úroveň znalostí, zkušeností a dovedností, a osobnostní rysy brand manažerů a produktových manažerů nebudou zjištěny signifikantní rozdíly, nebyl potvrzen. Nejčastěji byl zveřejněn požadavek na schopnost dobře komunikovat a to v obou souborech inzerovaných pozic "Brand manažer" a "Produkt manažer". Tento požadavek dominoval také v inzerátech zveřejněných v roce 2007, kdy byla ekonomika České republiky rovněž ve fázi konjuktury. Nicméně, závěry ukázaly některé posuny v požadavcích zaměstnavatelů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Economics and Business Management in the 21st Century 3rd International Scientific Conference
ISBN
9788024839837
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
327-336
Publisher name
VŠB-Technical University of Ostrava
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Nov 23, 2016
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—