All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Perinatal palliative care education: An integrative review

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17110%2F19%3AA2002108" target="_blank" >RIV/61988987:17110/19:A2002108 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/49777513:23310/19:43955579 RIV/49777513:23420/19:43955579

  • Result on the web

    <a href="https://reader.elsevier.com/reader/sd/pii/S0260691718307214?token=96BCA841BBD97DAB4A7EFB0863672F3C2778785BE739EF4732A90095B91285E3E658D1889B236246EABD056C37AB746C" target="_blank" >https://reader.elsevier.com/reader/sd/pii/S0260691718307214?token=96BCA841BBD97DAB4A7EFB0863672F3C2778785BE739EF4732A90095B91285E3E658D1889B236246EABD056C37AB746C</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.nedt.2019.08.003" target="_blank" >10.1016/j.nedt.2019.08.003</a>

Alternative languages

  • Result language

    angličtina

  • Original language name

    Perinatal palliative care education: An integrative review

  • Original language description

    Cílem tohoto přehledu bylo analyzovat efektivitu výuky zdravotnických pracovníků v perinatální paliativní péči , metody hodnocení výuky a použité vyučovací strategie. Design: Integrativní přehled. Metody: Bylo provedeno systematické vyhledávání partnerských recenzovaných publikací jakéhokoli výzkumu prostřednictvím anglického jazyka prostřednictvím SCOPUS, Medline / PubMed, EBSCOhost, Science Direct, ERIC, Web of Science, Wiley, Nursing Ovid a ProQuest. Do přezkumu bylo zařazeno čtrnáct výzkumných prací zveřejněných v letech 2002 až 2017, které splňovaly kritéria výběru. Zjištění: Všech 14 studií považovalo vzděláníperinatálního úmrtíbýt efektivní. Osm studií uvedlo , že po absolvování vzdělávacího programu došlo ke statistickým zlepšením znalostí, bezpečnosti / pohodlí při poskytování péče na konci života nebo ke zvýšenému vnímání potřeb emocionální péče u pozůstalých rodin. K hodnocení vzdělávacích programů byly použity dotazníky nebo rozhovory. Pozitivně byly hodnoceny zejména inovativní vyučovací strategie (např. Simulace, diskuse a metody založené na umění). Závěr: Perinatální paliativní péče vzdělání má zásadní význam pro pregraduální vzdělávání porodních asistentek a novorozeneckých sester. Další výzkum je nezbytný pro zjištění účinnosti tohoto vzdělávání pro studenty pregraduálního ošetřovatelství.Perinatální paliativní péče vzdělávací programy musí být k dispozici na postgraduální vzdělávání pro profesionály, kteří se setkávají s perinatální smrti a pozůstalé rodiny v nemocniční a komunitní péče

  • Czech name

  • Czech description

Classification

  • Type

    J<sub>imp</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the Web of Science database

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    30500 - Other medical sciences

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Nurse Education Today

  • ISSN

    0260-6917

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    82

  • Issue of the periodical within the volume

    listopad 2019

  • Country of publishing house

    GB - UNITED KINGDOM

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    58-66

  • UT code for WoS article

    000501411900009

  • EID of the result in the Scopus database

    2-s2.0-85070931025