The Needs of Academics and Experts with Lived Experience as Co-teachers in Social Work Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17200%2F24%3AA2502MZ2" target="_blank" >RIV/61988987:17200/24:A2502MZ2 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://socialniprace.cz/article/potreby-akademiku-a-expertu-s-zitou-zkusenosti-ve-vyuce-socialni-prace/" target="_blank" >https://socialniprace.cz/article/potreby-akademiku-a-expertu-s-zitou-zkusenosti-ve-vyuce-socialni-prace/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Potřeby akademiků a expertů s žitou zkušeností jako spolulektorů ve výuce sociální práce.
Original language description
CÍLE: Cílem textu je zjistit, jaké potřeby formulují vyučující (akademici a experti s žitou zkušeností) jako spolu-lektoři při zapojování žité zkušenosti do výuky sociální práce. TEORETICKÁ VÝCHODISKA: Teoretický rámec výzkumu je opřen o koncept spoluvytváření vědění sociální práce skrze zapojování zkušenostního vědění do vzdělávání v sociální práci. METODY: Pro dosažení cíle výzkumu byla zvolena kvalitativní výzkumná strategie, postupy participativního akčního výzkumu. VÝSLEDKY: Byly identifikovány tři oblasti potřeb, které jsou významné pro akademiky a experty s žitou zkušeností při jejich spolu-lektorování výuky sociální práce. IMPLIKACE PRO SOCIÁLNÍ PRÁCI: Výsledky výzkumu přispějí k cílenějšímu využívání zkušenostního vědění ve vzdělávání v sociální práci.
Czech name
Potřeby akademiků a expertů s žitou zkušeností jako spolulektorů ve výuce sociální práce.
Czech description
CÍLE: Cílem textu je zjistit, jaké potřeby formulují vyučující (akademici a experti s žitou zkušeností) jako spolu-lektoři při zapojování žité zkušenosti do výuky sociální práce. TEORETICKÁ VÝCHODISKA: Teoretický rámec výzkumu je opřen o koncept spoluvytváření vědění sociální práce skrze zapojování zkušenostního vědění do vzdělávání v sociální práci. METODY: Pro dosažení cíle výzkumu byla zvolena kvalitativní výzkumná strategie, postupy participativního akčního výzkumu. VÝSLEDKY: Byly identifikovány tři oblasti potřeb, které jsou významné pro akademiky a experty s žitou zkušeností při jejich spolu-lektorování výuky sociální práce. IMPLIKACE PRO SOCIÁLNÍ PRÁCI: Výsledky výzkumu přispějí k cílenějšímu využívání zkušenostního vědění ve vzdělávání v sociální práci.
Classification
Type
J<sub>SC</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the SCOPUS database
CEP classification
—
OECD FORD branch
50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Sociální práce/Sociálna práce
ISSN
1213-6204
e-ISSN
1805-885X
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
18
Pages from-to
21-38
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
2-s2.0-85214000833