All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Needs of Academics and Experts with Lived Experience as Co-teachers in Social Work Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17200%2F24%3AA2502MZ2" target="_blank" >RIV/61988987:17200/24:A2502MZ2 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://socialniprace.cz/article/potreby-akademiku-a-expertu-s-zitou-zkusenosti-ve-vyuce-socialni-prace/" target="_blank" >https://socialniprace.cz/article/potreby-akademiku-a-expertu-s-zitou-zkusenosti-ve-vyuce-socialni-prace/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Potřeby akademiků a expertů s žitou zkušeností jako spolulektorů ve výuce sociální práce.

  • Original language description

    CÍLE: Cílem textu je zjistit, jaké potřeby formulují vyučující (akademici a experti s žitou zkušeností) jako spolu-lektoři při zapojování žité zkušenosti do výuky sociální práce. TEORETICKÁ VÝCHODISKA: Teoretický rámec výzkumu je opřen o koncept spoluvytváření vědění sociální práce skrze zapojování zkušenostního vědění do vzdělávání v sociální práci. METODY: Pro dosažení cíle výzkumu byla zvolena kvalitativní výzkumná strategie, postupy participativního akčního výzkumu. VÝSLEDKY: Byly identifikovány tři oblasti potřeb, které jsou významné pro akademiky a experty s žitou zkušeností při jejich spolu-lektorování výuky sociální práce. IMPLIKACE PRO SOCIÁLNÍ PRÁCI: Výsledky výzkumu přispějí k cílenějšímu využívání zkušenostního vědění ve vzdělávání v sociální práci.

  • Czech name

    Potřeby akademiků a expertů s žitou zkušeností jako spolulektorů ve výuce sociální práce.

  • Czech description

    CÍLE: Cílem textu je zjistit, jaké potřeby formulují vyučující (akademici a experti s žitou zkušeností) jako spolu-lektoři při zapojování žité zkušenosti do výuky sociální práce. TEORETICKÁ VÝCHODISKA: Teoretický rámec výzkumu je opřen o koncept spoluvytváření vědění sociální práce skrze zapojování zkušenostního vědění do vzdělávání v sociální práci. METODY: Pro dosažení cíle výzkumu byla zvolena kvalitativní výzkumná strategie, postupy participativního akčního výzkumu. VÝSLEDKY: Byly identifikovány tři oblasti potřeb, které jsou významné pro akademiky a experty s žitou zkušeností při jejich spolu-lektorování výuky sociální práce. IMPLIKACE PRO SOCIÁLNÍ PRÁCI: Výsledky výzkumu přispějí k cílenějšímu využívání zkušenostního vědění ve vzdělávání v sociální práci.

Classification

  • Type

    J<sub>SC</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the SCOPUS database

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Sociální práce/Sociálna práce

  • ISSN

    1213-6204

  • e-ISSN

    1805-885X

  • Volume of the periodical

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    18

  • Pages from-to

    21-38

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database

    2-s2.0-85214000833