From information to advertisement
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F07%3A00000092" target="_blank" >RIV/61988987:17250/07:00000092 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61988987:17250/07:00000100 RIV/61988987:17250/07:00000103 RIV/61988987:17250/07:00000105 RIV/61988987:17250/07:00000108 and 3 more
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Od informace k reklamě
Original language description
Pojednání o termínech masová komunikace, média, o teoriích o vlivu médií, modelech masové komunikace, o marketingové komunikaci a reklamě a symbióze žurnalistického a reklamního diskurzu.
Czech name
Od informace k reklamě
Czech description
Pojednání o termínech masová komunikace, média, o teoriích o vlivu médií, modelech masové komunikace, o marketingové komunikaci a reklamě a symbióze žurnalistického a reklamního diskurzu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA405%2F04%2F1034" target="_blank" >GA405/04/1034: Manipulation and Persuasion in the Journalistic and Commercial Discourses</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Od informace k reklamě
ISBN
978-80-7368-265-1
Number of pages of the result
18
Pages from-to
11-28
Number of pages of the book
—
Publisher name
FF OU
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS chapter
—