Book on Commercials
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F08%3AA0900RBD" target="_blank" >RIV/61988987:17250/08:A0900RBD - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Knížka o reklamě
Original language description
Kniha pojednává o základních pojmech komunikace obecně, o masové komunikaci a jejích médiích od prvopočátku po současnost a především o marketingové komunikaci a marketingovém komunikačním mixu. Následující část je zaměřena na reklamu jako základní propagační aktivitu marketingového komunikačního mixu a její cíle globální i etapové.
Czech name
Knížka o reklamě
Czech description
Kniha pojednává o základních pojmech komunikace obecně, o masové komunikaci a jejích médiích od prvopočátku po současnost a především o marketingové komunikaci a marketingovém komunikačním mixu. Následující část je zaměřena na reklamu jako základní propagační aktivitu marketingového komunikačního mixu a její cíle globální i etapové.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7368-533-1
Number of pages
198
Publisher name
Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS book
—