Specifics of communicative competences development at pupils with mild mental disorder in primary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F07%3AA0800OJS" target="_blank" >RIV/61988987:17450/07:A0800OJS - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61988987:17450/07:A1000OJS
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Specifika rozvoje komunikativních kompetencí u žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole
Original language description
Příspěvek se zabývá problematikou rozvoje řeči a komunikativní kompetence u žáků s lehkým mentálním postižením. Pozornost je věnována rozvoji řeči ve vztahu k psychickým procesům a otázkám diferenciační schopnosti mozku, zejména fonematické diferenciace.Důraz je kladen především na včasnou diagnostiku a stimulaci řečového rozvoje, a to zejména na kvalitnější orientaci ve zvukové struktuře jazyka. V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu, zaměřeném na zjištění úrovně a analýzu rozvoje fonematického uvědomování u žáků mladšího školního věku s lehkou mentální retardací.
Czech name
Specifika rozvoje komunikativních kompetencí u žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole
Czech description
Příspěvek se zabývá problematikou rozvoje řeči a komunikativní kompetence u žáků s lehkým mentálním postižením. Pozornost je věnována rozvoji řeči ve vztahu k psychickým procesům a otázkám diferenciační schopnosti mozku, zejména fonematické diferenciace.Důraz je kladen především na včasnou diagnostiku a stimulaci řečového rozvoje, a to zejména na kvalitnější orientaci ve zvukové struktuře jazyka. V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu, zaměřeném na zjištění úrovně a analýzu rozvoje fonematického uvědomování u žáků mladšího školního věku s lehkou mentální retardací.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
ISBN
978-80-7315-150-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
121-121
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Sep 12, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—