All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Self evaluation and Quality management of schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA0800PXS" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A0800PXS - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/61988987:17450/08:A1000PXS

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Řízení kvality na školách a vlastní hodnocení školy

  • Original language description

    Od r. 2007 se na školách provádí povinně podle vyhlášky MŠMT ČR č. 15/2005 Sb. vlastní hodnocení školy. Metodické a evaluační centrum, o.p.s. připravilo v rámci modelu zvyšování kvality školy metodiku vlastního hodnocení školy. Metodika obsahuje 6 zkoumaných oblastí rozdělených na 28 podoblastí a přes 120 ukazatelů. Soubor ukazatelů je pomůckou, která nastaví pro školní týmy jednotné podmínky pro realizaci vlastního hodnocení školy. V rámci aplikace metodiky jsou jednotlivé ukazatele hodnoceny na čtyřstupňové škále nebo nově pomocí matice bodového hodnocení RADAR. Získané výsledky lze porovnat s minulým obdobím případně s jinými školami podobného typu. Je připravena logistika využití příkladů dobré praxe ve školách.

  • Czech name

    Řízení kvality na školách a vlastní hodnocení školy

  • Czech description

    Od r. 2007 se na školách provádí povinně podle vyhlášky MŠMT ČR č. 15/2005 Sb. vlastní hodnocení školy. Metodické a evaluační centrum, o.p.s. připravilo v rámci modelu zvyšování kvality školy metodiku vlastního hodnocení školy. Metodika obsahuje 6 zkoumaných oblastí rozdělených na 28 podoblastí a přes 120 ukazatelů. Soubor ukazatelů je pomůckou, která nastaví pro školní týmy jednotné podmínky pro realizaci vlastního hodnocení školy. V rámci aplikace metodiky jsou jednotlivé ukazatele hodnoceny na čtyřstupňové škále nebo nově pomocí matice bodového hodnocení RADAR. Získané výsledky lze porovnat s minulým obdobím případně s jinými školami podobného typu. Je připravena logistika využití příkladů dobré praxe ve školách.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nová role učitele / budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji

  • ISBN

    978-80-7368-517-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    49-54

  • Publisher name

  • Place of publication

  • Event location

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Event date

    Apr 29, 2008

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article