All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Textbook use in lower secondary schools as a research issue

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA0900RD8" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A0900RD8 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Užívání učebnic na 2. stupni ZŠ jako výzkumný problém

  • Original language description

    Závěry z provedeného předvýzkumu dokládají, že učebnice jakožto kurikulární artefakt, je ve výuce užívána za různým účelem, v různých fázích a formách výuky, z čehož vyplývají i specifické činnosti aktérů výuky (učitele a žáka) s ní spojené. Úkolem badatele proto zůstává nalezení vhodného designu výzkumu, který by zachytil a následně analyzoval široké spektrum těchto aktivit. V příspěvku budou diskutovány silné stránky a limity podporovaných technik ve výzkumu užívání učebnic na 2. stupni ZŠ. Tato teoretická diskuse je součástí metodologické přípravy první etapy výzkumného grantu GAČR.

  • Czech name

    Užívání učebnic na 2. stupni ZŠ jako výzkumný problém

  • Czech description

    Závěry z provedeného předvýzkumu dokládají, že učebnice jakožto kurikulární artefakt, je ve výuce užívána za různým účelem, v různých fázích a formách výuky, z čehož vyplývají i specifické činnosti aktérů výuky (učitele a žáka) s ní spojené. Úkolem badatele proto zůstává nalezení vhodného designu výzkumu, který by zachytil a následně analyzoval široké spektrum těchto aktivit. V příspěvku budou diskutovány silné stránky a limity podporovaných technik ve výzkumu užívání učebnic na 2. stupni ZŠ. Tato teoretická diskuse je součástí metodologické přípravy první etapy výzkumného grantu GAČR.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JU - Aeronautics, aerodynamics, aeroplanes

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F08%2F0570" target="_blank" >GA406/08/0570: Textbook use in lower secondary schools</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Pedagogický výzkum jako podpora současné školy - sborník sdělení

  • ISBN

    978-80-7041-287-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Sep 2, 2008

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article