All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Quality on the initial reading literacy

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12013E1" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12013E1 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti

  • Original language description

    Text publikace představuje popis soudobého stavu výuky počátečního čtení v primární škole v období po transformaci kurikula ZV (po r. 2007), prezentuje výzkumnou analýzu kvality počáteční čtenářské gramotnosti žáků, jež byla provedena na základě vybraných pedagogických didaktických hledisek. Strukturu publikace tvoří dvě části. První část je teoretickým konceptem vymezujícím základní pojmosloví řešené problematiky, je obsahovou analýzou nejnovějších národních a mezinárodních pramenů věnující se této oblasti vzdělávání a pokouší o zavedení potřebné konceptualizace. Druhá část popisuje realizaci a výsledky výzkumného záměru řešené oblasti, ve kterém byla zjišťována kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků 1. a 2. ročníků ZŠ Ostravska a kvalita vybraných faktorů. Sledovány byly vybrané faktory školního a domácího kontextu.

  • Czech name

    Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti

  • Czech description

    Text publikace představuje popis soudobého stavu výuky počátečního čtení v primární škole v období po transformaci kurikula ZV (po r. 2007), prezentuje výzkumnou analýzu kvality počáteční čtenářské gramotnosti žáků, jež byla provedena na základě vybraných pedagogických didaktických hledisek. Strukturu publikace tvoří dvě části. První část je teoretickým konceptem vymezujícím základní pojmosloví řešené problematiky, je obsahovou analýzou nejnovějších národních a mezinárodních pramenů věnující se této oblasti vzdělávání a pokouší o zavedení potřebné konceptualizace. Druhá část popisuje realizaci a výsledky výzkumného záměru řešené oblasti, ve kterém byla zjišťována kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků 1. a 2. ročníků ZŠ Ostravska a kvalita vybraných faktorů. Sledovány byly vybrané faktory školního a domácího kontextu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7464-020-9

  • Number of pages

    243

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě

  • Place of publication

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • UT code for WoS book