Quality on the initial reading literacy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12013E1" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12013E1 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti
Original language description
Text publikace představuje popis soudobého stavu výuky počátečního čtení v primární škole v období po transformaci kurikula ZV (po r. 2007), prezentuje výzkumnou analýzu kvality počáteční čtenářské gramotnosti žáků, jež byla provedena na základě vybraných pedagogických didaktických hledisek. Strukturu publikace tvoří dvě části. První část je teoretickým konceptem vymezujícím základní pojmosloví řešené problematiky, je obsahovou analýzou nejnovějších národních a mezinárodních pramenů věnující se této oblasti vzdělávání a pokouší o zavedení potřebné konceptualizace. Druhá část popisuje realizaci a výsledky výzkumného záměru řešené oblasti, ve kterém byla zjišťována kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků 1. a 2. ročníků ZŠ Ostravska a kvalita vybraných faktorů. Sledovány byly vybrané faktory školního a domácího kontextu.
Czech name
Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti
Czech description
Text publikace představuje popis soudobého stavu výuky počátečního čtení v primární škole v období po transformaci kurikula ZV (po r. 2007), prezentuje výzkumnou analýzu kvality počáteční čtenářské gramotnosti žáků, jež byla provedena na základě vybraných pedagogických didaktických hledisek. Strukturu publikace tvoří dvě části. První část je teoretickým konceptem vymezujícím základní pojmosloví řešené problematiky, je obsahovou analýzou nejnovějších národních a mezinárodních pramenů věnující se této oblasti vzdělávání a pokouší o zavedení potřebné konceptualizace. Druhá část popisuje realizaci a výsledky výzkumného záměru řešené oblasti, ve kterém byla zjišťována kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků 1. a 2. ročníků ZŠ Ostravska a kvalita vybraných faktorů. Sledovány byly vybrané faktory školního a domácího kontextu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7464-020-9
Number of pages
243
Publisher name
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Place of publication
Ostravská univerzita v Ostravě
UT code for WoS book
—