All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pupils with Special Educational Needs in Pedagogical Communication

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA130168Q" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A130168Q - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci

  • Original language description

    Monografie monografie si klade za cíl vyjádřit kontext speciálních vzdělávacích potřeb se zřetelem na romské žáky, druhou cílovou skupinu tvoří žáci s lehkým mentálním postižením, u nichž se uplatňování integračních tendencí jeví jako nejobtížnější. Třetí cílovou skupinou jsou děti a žáci s kombinovaným postižením, s důrazem na mentální postižení Text knihy je členěn do čtyř hlavních kapitol přinášející východiska řešeného tématu. Jde především o legislativní uchopení SVP a jeho srovnání v mezinárodnímkontextu. Odborné kompetence (speciálních) pedagogů významně determinují komunikaci ve školní praxi. Jsou formovány v pregraduální přípravě a dále upevňovány v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Kniha je věnována pedagogům v praxi i odborníkům v oblasti výzkumu.

  • Czech name

    Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci

  • Czech description

    Monografie monografie si klade za cíl vyjádřit kontext speciálních vzdělávacích potřeb se zřetelem na romské žáky, druhou cílovou skupinu tvoří žáci s lehkým mentálním postižením, u nichž se uplatňování integračních tendencí jeví jako nejobtížnější. Třetí cílovou skupinou jsou děti a žáci s kombinovaným postižením, s důrazem na mentální postižení Text knihy je členěn do čtyř hlavních kapitol přinášející východiska řešeného tématu. Jde především o legislativní uchopení SVP a jeho srovnání v mezinárodnímkontextu. Odborné kompetence (speciálních) pedagogů významně determinují komunikaci ve školní praxi. Jsou formovány v pregraduální přípravě a dále upevňovány v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Kniha je věnována pedagogům v praxi i odborníkům v oblasti výzkumu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7464-022-3

  • Number of pages

    118

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS book