Comparison of national pupils and students assessment systems in Poland, Slovakia and the Czech Republic in context of international approaches
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA14018UK" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A14018UK - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komparace systémů národního hodnocení žáků a studentů v Polsku, na Slovensku a v Česku v kontextu mezinárodních přístupů
Original language description
Komparativní studie je zaměřená na porovnání hodnotících procedur vzdělávacích systémů uvedených sousedních států Evropské unie. Po uvedení obecného význam komparativních analýz a hlavních komponent národních systémů hodnocení jsou následně s využitím několika deskriptorů porovnány čtyři jejich vybrané komponenty, a to běžné školní hodnocení žáků, státní části maturitních zkoušek, národní srovnávací zkoušky a mezinárodní výzkumy výsledků vzdělávání. Výsledky studie mohou inspirovat pedagogické, vědeckéi decizní autority k dalším výzkumům v uvedené oblasti i k přijímání podložených rozhodnutí ve všech uvedených komponentách národních systémů hodnocení.
Czech name
Komparace systémů národního hodnocení žáků a studentů v Polsku, na Slovensku a v Česku v kontextu mezinárodních přístupů
Czech description
Komparativní studie je zaměřená na porovnání hodnotících procedur vzdělávacích systémů uvedených sousedních států Evropské unie. Po uvedení obecného význam komparativních analýz a hlavních komponent národních systémů hodnocení jsou následně s využitím několika deskriptorů porovnány čtyři jejich vybrané komponenty, a to běžné školní hodnocení žáků, státní části maturitních zkoušek, národní srovnávací zkoušky a mezinárodní výzkumy výsledků vzdělávání. Výsledky studie mohou inspirovat pedagogické, vědeckéi decizní autority k dalším výzkumům v uvedené oblasti i k přijímání podložených rozhodnutí ve všech uvedených komponentách národních systémů hodnocení.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Dziedzictwo kulturowo-historyczne regionu. Pedagogika miedzykulturowa i etnopedagogika w refleksji metodologicznej
ISBN
978-83-7767-182-5
Number of pages of the result
14
Pages from-to
97-110
Number of pages of the book
237
Publisher name
Akademia Ignatianum w Krakowie
Place of publication
Kraków
UT code for WoS chapter
—