All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Experience of Mathematics Teacher with Hejny's Method in Contrast with the Traditional Method

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CTK" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CTK - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zkušenosti učitele matematiky vyučované Hejného metodou ve střetu s metodou tradiční

  • Original language description

    Analyzujeme profesní zkušenosti autora, vysokoškolského učitele matematiky, s výukou matematiky ve 3. ročníku ZŠ Hejného metodou. Shrnujeme důvody rozhodnutí získat tyto praktické zkušenosti, počáteční administrativní, organizační, obsahová a metodická úskalí konfrontace tradiční a konstruktivistické metody výuky matematiky v různých třídách jednoho ročníku stejné školy i v časové posloupnosti, kdy žáci po dvou letech tradiční výuky přešli k výuce konstruktivistické. Klíčovým příspěvkem je porovnání obsahu učebnice matematiky 3. ročníku (Hejný a kol., 2009) se Školním vzdělávacím programem ZŠ Matiční, Ostrava, v části matematika, 3. ročník. Připojujeme ukázky žákovských řešení úloh z Hejného učebnice pro 3. ročník a stručný komentář jejich přístupu k jednotlivým tématům.

  • Czech name

    Zkušenosti učitele matematiky vyučované Hejného metodou ve střetu s metodou tradiční

  • Czech description

    Analyzujeme profesní zkušenosti autora, vysokoškolského učitele matematiky, s výukou matematiky ve 3. ročníku ZŠ Hejného metodou. Shrnujeme důvody rozhodnutí získat tyto praktické zkušenosti, počáteční administrativní, organizační, obsahová a metodická úskalí konfrontace tradiční a konstruktivistické metody výuky matematiky v různých třídách jednoho ročníku stejné školy i v časové posloupnosti, kdy žáci po dvou letech tradiční výuky přešli k výuce konstruktivistické. Klíčovým příspěvkem je porovnání obsahu učebnice matematiky 3. ročníku (Hejný a kol., 2009) se Školním vzdělávacím programem ZŠ Matiční, Ostrava, v části matematika, 3. ročník. Připojujeme ukázky žákovských řešení úloh z Hejného učebnice pro 3. ročník a stručný komentář jejich přístupu k jednotlivým tématům.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Acta Universitis Palackianae Olomucensis, Facultas Paedagogica, Mathematica IX

  • ISBN

    978-80-244-4062-0

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    279-283

  • Publisher name

    Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Apr 23, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article