All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

DESIGN OF STUDY SUPPORT IN ADAPTIVE LANGUAGE INSTRUCTION

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501DFG" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501DFG - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Návrh struktury výukových opor v adaptivní výuce cizího jazyka

  • Original language description

    Existuje mnoho úvah a výzkumů o prospěšnosti přizpůsobit výukový proces studentovi na základě jeho preferovaného učebního stylu. Pokud budeme uvažovat o vytvoření adaptivního výukového materiálu, je nutno zde zohlednit poznatky z oblasti pedagogiky, didaktiky a neméně důležitou je i oblast informačních technologií. Tento článek pojednává o pedagogických a didaktických principech pro tvorbu optimální struktury adaptivních studijních materiálů pro výuku obecných předmětů a pro výuku cizího jazyka, v našempřípadě pro výuku anglického jazyka. Je zde také popsán rozdíl ve vytváření adaptivních výukových materiálů pro obecné předměty a pro výuku cizího jazyka.

  • Czech name

    Návrh struktury výukových opor v adaptivní výuce cizího jazyka

  • Czech description

    Existuje mnoho úvah a výzkumů o prospěšnosti přizpůsobit výukový proces studentovi na základě jeho preferovaného učebního stylu. Pokud budeme uvažovat o vytvoření adaptivního výukového materiálu, je nutno zde zohlednit poznatky z oblasti pedagogiky, didaktiky a neméně důležitou je i oblast informačních technologií. Tento článek pojednává o pedagogických a didaktických principech pro tvorbu optimální struktury adaptivních studijních materiálů pro výuku obecných předmětů a pro výuku cizího jazyka, v našempřípadě pro výuku anglického jazyka. Je zde také popsán rozdíl ve vytváření adaptivních výukových materiálů pro obecné předměty a pro výuku cizího jazyka.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    MEZINÁRODNÍ MASARYKOVA KONFERENCE PRO DOKTORANDY A MLADÉ VĚDECKÉ PRACOVNÍKY

  • ISBN

    978-80-87952-07-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    2286-2294

  • Publisher name

    MAGNANIMITAS, Hradec Králové

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Dec 15, 2014

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article