All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Semantic and structural grounding of number by pupils solving word problems

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601GJM" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601GJM - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sémantické a strukturální ukotvení čísla v žákovských řešeních slovní úlohy

  • Original language description

    V žákovských řešeních jedné slovní úlohy sledujeme autorská zdůvodnění matematizace úlohy a jejího numerického řešení. Analyzujeme příčiny chyb s aspektem na komunikaci a kognici, navrhujeme možnosti individuální reedukace, doplňujeme didaktickými nástroji. Zadaná úloha odpovídá sémantické situaci se třemi parametry: stav počáteční, stav koncový a operátor změny, přičemž všechny parametry jsou zadány jako počet. Numerace probíhá v oboru přirozených čísel s nulou do 100. Úlohu zadáváme patnácti žákům 2.ročníku základní školy. Výzkum je součástí testování dětí předškolního a mladšího školního věku.

  • Czech name

    Sémantické a strukturální ukotvení čísla v žákovských řešeních slovní úlohy

  • Czech description

    V žákovských řešeních jedné slovní úlohy sledujeme autorská zdůvodnění matematizace úlohy a jejího numerického řešení. Analyzujeme příčiny chyb s aspektem na komunikaci a kognici, navrhujeme možnosti individuální reedukace, doplňujeme didaktickými nástroji. Zadaná úloha odpovídá sémantické situaci se třemi parametry: stav počáteční, stav koncový a operátor změny, přičemž všechny parametry jsou zadány jako počet. Numerace probíhá v oboru přirozených čísel s nulou do 100. Úlohu zadáváme patnácti žákům 2.ročníku základní školy. Výzkum je součástí testování dětí předškolního a mladšího školního věku.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    GRANT journal

  • ISSN

    1805-0638

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    4

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    77-80

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database