All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pre-primary education and some aspects of practice

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1901XY6" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1901XY6 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Předškolní vzdělávání a některé aspekty z praxe

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá problematikou vzdělávání předškolních dětí v mateřské škole ve věkově heterogenní skupině. Učitelky mateřských škol polarizuje odlišný názor na zařazování dětí do tříd věkově heterogenních a věkově homogenních. Obsah předkládaného textu vychází z teorie didaktiky, Rámcového vzdělávacího programu a zaznamenává zkušenosti ze školní praxe v mateřských školách. Hledá odpověď na otázku: Jak explicitně realizovat vzdělávání ve věkově heterogenní třídě mateřské školy. V předkládaném textu je podaný návrh na řešení, který není nový, ale otvírají dveře ke způsobu vzdělávání, který je již známý v praxi základních i středních škol.V příspěvku jsou závěrem vybrány náměty a vyvozena doporučení pro řešení edukačního procesu v praxi. Stěžejním řešeným problémem v edukačním procesu je stanovení cíle a učební úlohy, pomoci nichž je možné realizovat vzdělávání ve třídě věkově heterogenní skupiny děti.

  • Czech name

    Předškolní vzdělávání a některé aspekty z praxe

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá problematikou vzdělávání předškolních dětí v mateřské škole ve věkově heterogenní skupině. Učitelky mateřských škol polarizuje odlišný názor na zařazování dětí do tříd věkově heterogenních a věkově homogenních. Obsah předkládaného textu vychází z teorie didaktiky, Rámcového vzdělávacího programu a zaznamenává zkušenosti ze školní praxe v mateřských školách. Hledá odpověď na otázku: Jak explicitně realizovat vzdělávání ve věkově heterogenní třídě mateřské školy. V předkládaném textu je podaný návrh na řešení, který není nový, ale otvírají dveře ke způsobu vzdělávání, který je již známý v praxi základních i středních škol.V příspěvku jsou závěrem vybrány náměty a vyvozena doporučení pro řešení edukačního procesu v praxi. Stěžejním řešeným problémem v edukačním procesu je stanovení cíle a učební úlohy, pomoci nichž je možné realizovat vzdělávání ve třídě věkově heterogenní skupiny děti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa

  • ISBN

    978-80-905245-6-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    69-78

  • Publisher name

    Česká pedagogická společnost

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostravská Univerzita Pedagogická fakulta

  • Event date

    Mar 17, 2017

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article