Pre-primary education and some aspects of practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1901XY6" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1901XY6 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Předškolní vzdělávání a některé aspekty z praxe
Original language description
Příspěvek se zabývá problematikou vzdělávání předškolních dětí v mateřské škole ve věkově heterogenní skupině. Učitelky mateřských škol polarizuje odlišný názor na zařazování dětí do tříd věkově heterogenních a věkově homogenních. Obsah předkládaného textu vychází z teorie didaktiky, Rámcového vzdělávacího programu a zaznamenává zkušenosti ze školní praxe v mateřských školách. Hledá odpověď na otázku: Jak explicitně realizovat vzdělávání ve věkově heterogenní třídě mateřské školy. V předkládaném textu je podaný návrh na řešení, který není nový, ale otvírají dveře ke způsobu vzdělávání, který je již známý v praxi základních i středních škol.V příspěvku jsou závěrem vybrány náměty a vyvozena doporučení pro řešení edukačního procesu v praxi. Stěžejním řešeným problémem v edukačním procesu je stanovení cíle a učební úlohy, pomoci nichž je možné realizovat vzdělávání ve třídě věkově heterogenní skupiny děti.
Czech name
Předškolní vzdělávání a některé aspekty z praxe
Czech description
Příspěvek se zabývá problematikou vzdělávání předškolních dětí v mateřské škole ve věkově heterogenní skupině. Učitelky mateřských škol polarizuje odlišný názor na zařazování dětí do tříd věkově heterogenních a věkově homogenních. Obsah předkládaného textu vychází z teorie didaktiky, Rámcového vzdělávacího programu a zaznamenává zkušenosti ze školní praxe v mateřských školách. Hledá odpověď na otázku: Jak explicitně realizovat vzdělávání ve věkově heterogenní třídě mateřské školy. V předkládaném textu je podaný návrh na řešení, který není nový, ale otvírají dveře ke způsobu vzdělávání, který je již známý v praxi základních i středních škol.V příspěvku jsou závěrem vybrány náměty a vyvozena doporučení pro řešení edukačního procesu v praxi. Stěžejním řešeným problémem v edukačním procesu je stanovení cíle a učební úlohy, pomoci nichž je možné realizovat vzdělávání ve třídě věkově heterogenní skupiny děti.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50300 - Education
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa
ISBN
978-80-905245-6-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
69-78
Publisher name
Česká pedagogická společnost
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostravská Univerzita Pedagogická fakulta
Event date
Mar 17, 2017
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—