All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Film as a Means of Music Popularization 2

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA2101T4L" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A2101T4L - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Film jako prostředek popularizace hudby (2. část)

  • Original language description

    Studie prezentuje synergický marketing jako významný prvek hudebně popularizačního potenciálu filmu. Píseň a hudební téma jsou jeho základní prvky, o jejichž snadnou identifikovatelnost, zapamatovatelnost a úzkou vazbu na film se opírá prodej notových materiálů a hudebních nahrávek s filmovou hudbou. Charakteristika a analýza využívání těchto prvků ukazují, že ačkoli jsou primárně komerčními produkty, sekundárně plní funkci médií zprostředkovávajících filmovou hudbu širokému spektru příjemců.

  • Czech name

    Film jako prostředek popularizace hudby (2. část)

  • Czech description

    Studie prezentuje synergický marketing jako významný prvek hudebně popularizačního potenciálu filmu. Píseň a hudební téma jsou jeho základní prvky, o jejichž snadnou identifikovatelnost, zapamatovatelnost a úzkou vazbu na film se opírá prodej notových materiálů a hudebních nahrávek s filmovou hudbou. Charakteristika a analýza využívání těchto prvků ukazují, že ačkoli jsou primárně komerčními produkty, sekundárně plní funkci médií zprostředkovávajících filmovou hudbu širokému spektru příjemců.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60405 - Studies on Film, Radio and Television

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Hudební výchova časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní

  • ISSN

    1210-3683

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    25

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    11-14

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database