All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Support of Teachers in Inclusive Education of Pupils with Insufficiencies in Speech Literacy

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA2301LHI" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A2301LHI - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/61988987:17450/17:A1701LHI RIV/61988987:17450/17:A2301LHM

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podpora pedagogům v inkluzivním vzdělávání žáků s nedostatky v mluvní gramotnosti

  • Original language description

    Nedostatky v úrovni mluvní gramotnosti žáků prvních ročníků mohou signalizovat jistá rizika školní neúspěšnosti, někteří z těchto žáků se tak stávají potencionálními kandidáty na podpůrná opatření při vzdělávání. Příspěvek pojednává o příčinných souvislostech mluvní a čtenářské gramotnosti a poukazuje na zvýšené nároky na pedagogy v inkluzivním vzdělávání zejména v oblasti pedagogické diagnostiky vzdělávacích potřeb žáků za účelem nastavení podpůrných opatření prvního stupně. Příspěvek dále popisuje rizika diagnostikování žáků a zdůrazňuje potřebu trvalého angažmá školních speciálních pedagogů v týmu školního poradenského pracoviště.

  • Czech name

    Podpora pedagogům v inkluzivním vzdělávání žáků s nedostatky v mluvní gramotnosti

  • Czech description

    Nedostatky v úrovni mluvní gramotnosti žáků prvních ročníků mohou signalizovat jistá rizika školní neúspěšnosti, někteří z těchto žáků se tak stávají potencionálními kandidáty na podpůrná opatření při vzdělávání. Příspěvek pojednává o příčinných souvislostech mluvní a čtenářské gramotnosti a poukazuje na zvýšené nároky na pedagogy v inkluzivním vzdělávání zejména v oblasti pedagogické diagnostiky vzdělávacích potřeb žáků za účelem nastavení podpůrných opatření prvního stupně. Příspěvek dále popisuje rizika diagnostikování žáků a zdůrazňuje potřebu trvalého angažmá školních speciálních pedagogů v týmu školního poradenského pracoviště.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Speciálněpedagogické intervence v současnosti

  • ISBN

    978-80-7464-902-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    195-207

  • Publisher name

    Ostravská univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostravská univerzita

  • Event date

    Feb 15, 2017

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article