Educational needs of pre-primary school teachers from the viewpoint of their head teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA2101M48" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A2101M48 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://kontekstypedagogiczne.pl/kp/article/view/170" target="_blank" >https://kontekstypedagogiczne.pl/kp/article/view/170</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Educational needs of pre-primary school teachers from the viewpoint of their head teachers
Original language description
Vzdělávací potřeby učitelek a jejich následné naplnění je jedním z předpokladů kvalitního předškolního vzdělávání. Jejich zaměření může být ovlivněno několika determinanty a tím se lišit. Determinantem může být již v počátku jejich pregraduální vzdělávání, které v současném přípravném vzdělávání může být uskutečněno trojí formou, dále jejich délka praxe, kdy učitelky si často považují více svou délku praxe nad teoretickými vědomostmi. Podpora ředitelky k dalšímu vzdělávání má také značný vliv na jejich naplnění. A samotná učitelka a její osobnostní vlastnosti, její trvalý zájem o profesi a vše co se v ní odehrává, vyvíjí a neustále mění. Tedy být kreativní a neustrnout jsou dalšími nutnými předpoklady jejího dalšího vzdělávání. V našem výzkumu jsme zaměřili pozornost na vzdělávací potřeby učitelek z pohledu ředitelek mateřské školy.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Konteksty pedagogiczne
ISSN
2300-6471
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
1(10 2018
Country of publishing house
PL - POLAND
Number of pages
10
Pages from-to
83-95
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—