All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teachersˇ Self-Study as a Way to Improve Their Professional Activities with Children in Nursery School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA2101M46" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A2101M46 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    angličtina

  • Original language name

    Teachersˇ Self-Study as a Way to Improve Their Professional Activities with Children in Nursery School

  • Original language description

    V příspěvku představujeme učitelku mateřské školy a její samostudium, jako jeden z prostředků jejího profesního rozvoje. Profesní rozvoj provází učitelku po celou dobu výkonu její profese. Jednou z jeho rovin je samostudium. To je významné tím, že učitelka si v něm sama stanovuje cíle, oblasti svého vzdělávání, sama sebe motivuje, sama sebe kontroluje, hodnotí. Je jednou z možností naplnění jejich vzdělávacích potřeb. Vzdělávací potřeby učitelek vycházejí z jejich úsilí o snahu vykonávat svou práci odborně, kvalifikovaně, aby jejich profesní činnosti byly v co největší míře přínosné pro rozvoj dítěte v edukačním prostředí v mateřské škole. Náš výzkum je zaměřen na tuto snahu učitelek v souvislosti s využíváním samostudia. Zkoumali jsme východiska jejich samostudia, na které vzdělávací oblasti je zaměřeno, jaké překážky učitelky shledávají v jeho využívání. Využívání samostudia učitelek v praxi jsme zkoumali i ve vztahu k jejich délky praxe.

  • Czech name

  • Czech description

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Edukacyjne przestrzenie sytuacji trudnych dzieci

  • ISBN

    978-83-232-3437-1

  • Number of pages of the result

    16

  • Pages from-to

    291-306

  • Number of pages of the book

    369

  • Publisher name

    Wydawnictwo naukovwe UAM

  • Place of publication

    Poznaň - Polsko

  • UT code for WoS chapter