All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Obstacles in further education from the point of view of kindergarten teachers in fulfilling their own educational needs

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA21020IE" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A21020IE - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Překážky v dalším vzdělávání z pohledu učitelek MŠ při naplňování jejich vzdělávacích potřeb

  • Original language description

    V příspěvku jsme zaměřili pozornost na učitelku mateřské školy a její další vzdělávání, ve kterém si učitelka naplňuje své vzdělávací potřeby. V praxi realizace dalšího vzdělávání, a tím uskutečnění naplnění vzdělávacích potřeb učitelek úzce souvisí s překážkami, které je mohou ovlivnit. Metodou dotazníkového šetření v kvantitativně orientovaném výzkumu jsme zjišťovali, zdali učitelky mateřské školy tyto překážky shledávají a v čem. Jejich odpovědi jsme sledovali v souvislosti s jejich délkou praxe na škále pohybující se od významné překážky až po žádnou překážku. Výsledkem je, že překážky v dalším vzdělávání nalézají učitelky mateřských škol odlišně v závislosti na jejich délce praxe. Překážky ve vzdělávání jsme označili číselnou řadou a vyhodnotili statisticky, čímž jsme zjišťovali jejich významnost.

  • Czech name

    Překážky v dalším vzdělávání z pohledu učitelek MŠ při naplňování jejich vzdělávacích potřeb

  • Czech description

    V příspěvku jsme zaměřili pozornost na učitelku mateřské školy a její další vzdělávání, ve kterém si učitelka naplňuje své vzdělávací potřeby. V praxi realizace dalšího vzdělávání, a tím uskutečnění naplnění vzdělávacích potřeb učitelek úzce souvisí s překážkami, které je mohou ovlivnit. Metodou dotazníkového šetření v kvantitativně orientovaném výzkumu jsme zjišťovali, zdali učitelky mateřské školy tyto překážky shledávají a v čem. Jejich odpovědi jsme sledovali v souvislosti s jejich délkou praxe na škále pohybující se od významné překážky až po žádnou překážku. Výsledkem je, že překážky v dalším vzdělávání nalézají učitelky mateřských škol odlišně v závislosti na jejich délce praxe. Překážky ve vzdělávání jsme označili číselnou řadou a vyhodnotili statisticky, čímž jsme zjišťovali jejich významnost.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Perspektivy preprimární a primární edukace - výzvy, možnosti a strategie

  • ISBN

    978-80-7599-091-4

  • Number of pages of the result

    13

  • Pages from-to

    40-53

  • Number of pages of the book

    168

  • Publisher name

    Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS chapter