Obstacles in further education from the point of view of kindergarten teachers in fulfilling their own educational needs
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA21020IE" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A21020IE - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Překážky v dalším vzdělávání z pohledu učitelek MŠ při naplňování jejich vzdělávacích potřeb
Original language description
V příspěvku jsme zaměřili pozornost na učitelku mateřské školy a její další vzdělávání, ve kterém si učitelka naplňuje své vzdělávací potřeby. V praxi realizace dalšího vzdělávání, a tím uskutečnění naplnění vzdělávacích potřeb učitelek úzce souvisí s překážkami, které je mohou ovlivnit. Metodou dotazníkového šetření v kvantitativně orientovaném výzkumu jsme zjišťovali, zdali učitelky mateřské školy tyto překážky shledávají a v čem. Jejich odpovědi jsme sledovali v souvislosti s jejich délkou praxe na škále pohybující se od významné překážky až po žádnou překážku. Výsledkem je, že překážky v dalším vzdělávání nalézají učitelky mateřských škol odlišně v závislosti na jejich délce praxe. Překážky ve vzdělávání jsme označili číselnou řadou a vyhodnotili statisticky, čímž jsme zjišťovali jejich významnost.
Czech name
Překážky v dalším vzdělávání z pohledu učitelek MŠ při naplňování jejich vzdělávacích potřeb
Czech description
V příspěvku jsme zaměřili pozornost na učitelku mateřské školy a její další vzdělávání, ve kterém si učitelka naplňuje své vzdělávací potřeby. V praxi realizace dalšího vzdělávání, a tím uskutečnění naplnění vzdělávacích potřeb učitelek úzce souvisí s překážkami, které je mohou ovlivnit. Metodou dotazníkového šetření v kvantitativně orientovaném výzkumu jsme zjišťovali, zdali učitelky mateřské školy tyto překážky shledávají a v čem. Jejich odpovědi jsme sledovali v souvislosti s jejich délkou praxe na škále pohybující se od významné překážky až po žádnou překážku. Výsledkem je, že překážky v dalším vzdělávání nalézají učitelky mateřských škol odlišně v závislosti na jejich délce praxe. Překážky ve vzdělávání jsme označili číselnou řadou a vyhodnotili statisticky, čímž jsme zjišťovali jejich významnost.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Perspektivy preprimární a primární edukace - výzvy, možnosti a strategie
ISBN
978-80-7599-091-4
Number of pages of the result
13
Pages from-to
40-53
Number of pages of the book
168
Publisher name
Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS chapter
—