Creativity in Pedagogical Practice with Regard to Individualization in the Educational Process
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43961346" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43961346 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kreativita v pedagogické praxi : s ohledem na individualizaci ve výchovně vzdělávacím procesu
Original language description
Tato metodická publikace vznikla jako jeden z výstupů projektu Mateřské školy jako centra kolegiální podpory v oblastech zaměřených na individualizaci vzdělávání a rozvoj kreativity, registrační číslo projektu CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_010/0000511, s cílem nabídnout inspiraci a metodickou oporu pro individualizované strategie preprimárního vzdělávání. Na odborných setkáních (diskuzních platformách) učitelů mateřských škol byla pak publikace dále diskutována, evaluována, pilotně ověřena a následně doplňována o praktické zkušenosti učitelů mateřských škol a poznatky metodiků, specialistů i odborníků z vysokých škol a praxe. Smyslem metodické publikace je snaha pomoci učitelům MŠ při orientaci v terminologii společného vzdělávání a v porozumění podstaty diferencovaného a individualizovaného přístupu vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v preprimární sféře. Metodická pomůcka se snaží prakticky představit takové metody i formy práce, které jsou učitelům MŠ dostupné, a jsou reálně použitelné. Chce být praktickým pomocníkem, který reaguje na aktuální změny ve společnosti, škole, bere v potaz proměňující se klima v rodině, kvalitativní a rychlé proměny v oblasti digitálního vzdělávání i nutnost diferencovaného přístupu k dětem předškolního věku.
Czech name
Kreativita v pedagogické praxi : s ohledem na individualizaci ve výchovně vzdělávacím procesu
Czech description
Tato metodická publikace vznikla jako jeden z výstupů projektu Mateřské školy jako centra kolegiální podpory v oblastech zaměřených na individualizaci vzdělávání a rozvoj kreativity, registrační číslo projektu CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_010/0000511, s cílem nabídnout inspiraci a metodickou oporu pro individualizované strategie preprimárního vzdělávání. Na odborných setkáních (diskuzních platformách) učitelů mateřských škol byla pak publikace dále diskutována, evaluována, pilotně ověřena a následně doplňována o praktické zkušenosti učitelů mateřských škol a poznatky metodiků, specialistů i odborníků z vysokých škol a praxe. Smyslem metodické publikace je snaha pomoci učitelům MŠ při orientaci v terminologii společného vzdělávání a v porozumění podstaty diferencovaného a individualizovaného přístupu vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v preprimární sféře. Metodická pomůcka se snaží prakticky představit takové metody i formy práce, které jsou učitelům MŠ dostupné, a jsou reálně použitelné. Chce být praktickým pomocníkem, který reaguje na aktuální změny ve společnosti, škole, bere v potaz proměňující se klima v rodině, kvalitativní a rychlé proměny v oblasti digitálního vzdělávání i nutnost diferencovaného přístupu k dětem předškolního věku.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů