Cooperation between parents and teachers of contemporary kindergartens
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F24%3AA25039TY" target="_blank" >RIV/61988987:17450/24:A25039TY - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.uhk.cz/cs/pedagogicka-fakulta/pdf/aktualne/materska-skola-jako-dilna-lidskosti-aneb-predskolni-vzdelavani-v-novem-tisicileti" target="_blank" >https://www.uhk.cz/cs/pedagogicka-fakulta/pdf/aktualne/materska-skola-jako-dilna-lidskosti-aneb-predskolni-vzdelavani-v-novem-tisicileti</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Spolupráce rodičů a učitelek v současných mateřských školách
Original language description
Příspěvek se zabývá problematikou spolupráce učitelek současných mateřských škol a rodičů dětí. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak často probíhá spolupráce a komunikace učitelek mateřských škol s rodiči dětí a jakých oblastí se tato komunikace nejčastěji týká. Dále bylo cílem popsat, jaké možnosti spolupráce s rodiči oslovené mateřské školy preferují a rodičům nabízejí. Výzkum má charakter kvantitativního šetření. Byl realizován pomocí dotazníkového šetření a výsledky obsahují nejen informace o možnostech spolupráce učitelek a rodičů v současném předškolním vzdělávání, ale také názory učitelek na aktuální situaci týkající se možností dalšího zkvalitnění v této oblasti.
Czech name
Spolupráce rodičů a učitelek v současných mateřských školách
Czech description
Příspěvek se zabývá problematikou spolupráce učitelek současných mateřských škol a rodičů dětí. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak často probíhá spolupráce a komunikace učitelek mateřských škol s rodiči dětí a jakých oblastí se tato komunikace nejčastěji týká. Dále bylo cílem popsat, jaké možnosti spolupráce s rodiči oslovené mateřské školy preferují a rodičům nabízejí. Výzkum má charakter kvantitativního šetření. Byl realizován pomocí dotazníkového šetření a výsledky obsahují nejen informace o možnostech spolupráce učitelek a rodičů v současném předškolním vzdělávání, ale také názory učitelek na aktuální situaci týkající se možností dalšího zkvalitnění v této oblasti.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mateřská škola jako dílna lidskosti aneb předškolní vzdělávání v novém tisíciletí
ISBN
978-80-7435-940-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
16-24
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Apr 25, 2024
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—