All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Cooperation between parents and teachers of contemporary kindergartens

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F24%3AA25039TY" target="_blank" >RIV/61988987:17450/24:A25039TY - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.uhk.cz/cs/pedagogicka-fakulta/pdf/aktualne/materska-skola-jako-dilna-lidskosti-aneb-predskolni-vzdelavani-v-novem-tisicileti" target="_blank" >https://www.uhk.cz/cs/pedagogicka-fakulta/pdf/aktualne/materska-skola-jako-dilna-lidskosti-aneb-predskolni-vzdelavani-v-novem-tisicileti</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Spolupráce rodičů a učitelek v současných mateřských školách

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá problematikou spolupráce učitelek současných mateřských škol a rodičů dětí. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak často probíhá spolupráce a komunikace učitelek mateřských škol s rodiči dětí a jakých oblastí se tato komunikace nejčastěji týká. Dále bylo cílem popsat, jaké možnosti spolupráce s rodiči oslovené mateřské školy preferují a rodičům nabízejí. Výzkum má charakter kvantitativního šetření. Byl realizován pomocí dotazníkového šetření a výsledky obsahují nejen informace o možnostech spolupráce učitelek a rodičů v současném předškolním vzdělávání, ale také názory učitelek na aktuální situaci týkající se možností dalšího zkvalitnění v této oblasti.

  • Czech name

    Spolupráce rodičů a učitelek v současných mateřských školách

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá problematikou spolupráce učitelek současných mateřských škol a rodičů dětí. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak často probíhá spolupráce a komunikace učitelek mateřských škol s rodiči dětí a jakých oblastí se tato komunikace nejčastěji týká. Dále bylo cílem popsat, jaké možnosti spolupráce s rodiči oslovené mateřské školy preferují a rodičům nabízejí. Výzkum má charakter kvantitativního šetření. Byl realizován pomocí dotazníkového šetření a výsledky obsahují nejen informace o možnostech spolupráce učitelek a rodičů v současném předškolním vzdělávání, ale také názory učitelek na aktuální situaci týkající se možností dalšího zkvalitnění v této oblasti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Mateřská škola jako dílna lidskosti aneb předškolní vzdělávání v novém tisíciletí

  • ISBN

    978-80-7435-940-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    16-24

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Apr 25, 2024

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article