All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

COMPETENCY MODEL AS A TOOL OF APPLICATION OF GRADUATES IN THE LABOUR MARKET

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F12%3A86085453" target="_blank" >RIV/61989100:27350/12:86085453 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kompetenční model jako nástroj uplatnění absolventů na trhu práce

  • Original language description

    Získání a zejména udržení konkurenční výhody podniku je ovlivněno řadou faktorů. Nesporně mezi ty významné patří znalosti a dovednosti, jimiž disponují jeho zaměstnanci. Je však otázkou, jaké znalosti a dovednosti, označované soudobou teorií i praxí jakokompetence, jsou pro pracovníky klíčové. Tato znalost není důležitá pouze pro managementy podniků, ale také i pro vzdělávací instituce, které nabízí prostřednictvím trhu práce své absolventy. Proto se touto problematikou zabývali i autoři příspěvku, jehož cílem je představení kompetenčního modelu zaměřujícího se na studenty a absolventy Hornicko-geologické fakulty VŠB-TO Ostrava.

  • Czech name

    Kompetenční model jako nástroj uplatnění absolventů na trhu práce

  • Czech description

    Získání a zejména udržení konkurenční výhody podniku je ovlivněno řadou faktorů. Nesporně mezi ty významné patří znalosti a dovednosti, jimiž disponují jeho zaměstnanci. Je však otázkou, jaké znalosti a dovednosti, označované soudobou teorií i praxí jakokompetence, jsou pro pracovníky klíčové. Tato znalost není důležitá pouze pro managementy podniků, ale také i pro vzdělávací instituce, které nabízí prostřednictvím trhu práce své absolventy. Proto se touto problematikou zabývali i autoři příspěvku, jehož cílem je představení kompetenčního modelu zaměřujícího se na studenty a absolventy Hornicko-geologické fakulty VŠB-TO Ostrava.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nové trendy v marketingu : spoločenská zodpovednosť : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, konanej v Kongresovom centre SAV na Smolenickom zámku v dňoch 6.-7. novembra 2012

  • ISBN

    978-80-8105-438-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    120-129

  • Publisher name

    Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Smolenice

  • Event date

    Nov 6, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article