COMPETENCY MODEL AS A TOOL OF APPLICATION OF GRADUATES IN THE LABOUR MARKET
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F12%3A86085453" target="_blank" >RIV/61989100:27350/12:86085453 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kompetenční model jako nástroj uplatnění absolventů na trhu práce
Original language description
Získání a zejména udržení konkurenční výhody podniku je ovlivněno řadou faktorů. Nesporně mezi ty významné patří znalosti a dovednosti, jimiž disponují jeho zaměstnanci. Je však otázkou, jaké znalosti a dovednosti, označované soudobou teorií i praxí jakokompetence, jsou pro pracovníky klíčové. Tato znalost není důležitá pouze pro managementy podniků, ale také i pro vzdělávací instituce, které nabízí prostřednictvím trhu práce své absolventy. Proto se touto problematikou zabývali i autoři příspěvku, jehož cílem je představení kompetenčního modelu zaměřujícího se na studenty a absolventy Hornicko-geologické fakulty VŠB-TO Ostrava.
Czech name
Kompetenční model jako nástroj uplatnění absolventů na trhu práce
Czech description
Získání a zejména udržení konkurenční výhody podniku je ovlivněno řadou faktorů. Nesporně mezi ty významné patří znalosti a dovednosti, jimiž disponují jeho zaměstnanci. Je však otázkou, jaké znalosti a dovednosti, označované soudobou teorií i praxí jakokompetence, jsou pro pracovníky klíčové. Tato znalost není důležitá pouze pro managementy podniků, ale také i pro vzdělávací instituce, které nabízí prostřednictvím trhu práce své absolventy. Proto se touto problematikou zabývali i autoři příspěvku, jehož cílem je představení kompetenčního modelu zaměřujícího se na studenty a absolventy Hornicko-geologické fakulty VŠB-TO Ostrava.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nové trendy v marketingu : spoločenská zodpovednosť : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, konanej v Kongresovom centre SAV na Smolenickom zámku v dňoch 6.-7. novembra 2012
ISBN
978-80-8105-438-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
120-129
Publisher name
Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Place of publication
Trnava
Event location
Smolenice
Event date
Nov 6, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—