The ways of customer satisfaction measurement and their use within company marketing activities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27360%2F01%3A00001207" target="_blank" >RIV/61989100:27360/01:00001207 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Způsoby měření spokojenosti zákazníků a jejich využití v marketingových činnostech firmy
Original language description
Příspěvek definuje tři základní možnosti měření spokojenosti zákazníků, uvádí souvislosti mezi mírou spokojenosti a loajality a vymezuje tato měření jako součást marketingových aktivit firem.
Czech name
Způsoby měření spokojenosti zákazníků a jejich využití v marketingových činnostech firmy
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JS - Reliability and quality management, industrial testing
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA101%2F01%2F0369" target="_blank" >GA101/01/0369: The development of methods and processes of measurements at quality management systems</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
: Kvalita fenomén marketingu
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
17-20
Publisher name
CIMA
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Nov 14, 2001
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—