The influence of marketing for placing high school graduates on the labour market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007422" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007422 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv marketingu na uplatnění absolventů vysoké školy na trhu práce
Original language description
Marketing vysokých škol vychází ze specifik marketingu neziskových organizací a marketingu vztahů. Chtějí-li vysoké školy na trhu uspět, musejí intenzivněji zajímat o své absolventy. Potřebuje k tomu specialistu, který bude zodpovědný za nalezení relevantních segmentů a především za vytváření dlouhodobých vzájemně prospěšných vztahů s nimi.
Czech name
Vliv marketingu na uplatnění absolventů vysoké školy na trhu práce
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník výsledků výzkumu katedry marketingu a obchodu 2003
ISBN
80-7329-047-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
63-73
Publisher name
REPRONIS
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Sep 30, 2003
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—