Marketing communication and development of paradigms
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F14%3A00218099" target="_blank" >RIV/68407700:21230/14:00218099 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová komunikace a vývoj paradigmat
Original language description
Vývoj marketingu, který se přizpůsobuje společensko-ekonomickým vztahům v oblasti nabídky a poptávky a charakteru trhů, vede ke změnám a diferenciaci využití marketingových nástrojů. Objevují se i nové nástroje a metody, stávající pak dostávají nový význam. Nejvýznamnější změnou je posun marketingu od marketingu transakcí k marketingu vztahů.
Czech name
Marketingová komunikace a vývoj paradigmat
Czech description
Vývoj marketingu, který se přizpůsobuje společensko-ekonomickým vztahům v oblasti nabídky a poptávky a charakteru trhů, vede ke změnám a diferenciaci využití marketingových nástrojů. Objevují se i nové nástroje a metody, stávající pak dostávají nový význam. Nejvýznamnější změnou je posun marketingu od marketingu transakcí k marketingu vztahů.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů