All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing in the process of changes

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017476" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017476 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketing v procesu změn

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na některé podstatné změny na trhu a v oblasti řízení firemních procesů, které sebou přináší 21. století. Tyto změny se pochopitelně týkají také procesu marketingu. Základem změn je přechod od ekonomiky hmotných statků k ekonomice informační. Éra informací přináší nové prostředí, ve kterém se velmi obtížně odhaduje nová budoucnost. Ekonomická hodnota firmy se ocitá především ve virtuální sféře. Jako zdroj konkurenční výhody bude možno využít těchto odhadovaných změn. Příspěvek dáleřeší vztah tří základních prvků marketingu a to vztahu nabídky, firem a zákazníků jak uvnitř těchto prvků tak i mezi sebou vzájemně. Tři prvky a dva způsoby dohromady tvoří šest možností, na kterých jsou tradiční nástroje marketingu revidovány novou érouinformací.

  • Czech name

    Marketing v procesu změn

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na některé podstatné změny na trhu a v oblasti řízení firemních procesů, které sebou přináší 21. století. Tyto změny se pochopitelně týkají také procesu marketingu. Základem změn je přechod od ekonomiky hmotných statků k ekonomice informační. Éra informací přináší nové prostředí, ve kterém se velmi obtížně odhaduje nová budoucnost. Ekonomická hodnota firmy se ocitá především ve virtuální sféře. Jako zdroj konkurenční výhody bude možno využít těchto odhadovaných změn. Příspěvek dáleřeší vztah tří základních prvků marketingu a to vztahu nabídky, firem a zákazníků jak uvnitř těchto prvků tak i mezi sebou vzájemně. Tři prvky a dva způsoby dohromady tvoří šest možností, na kterých jsou tradiční nástroje marketingu revidovány novou érouinformací.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Medzinárodné vzťahy 2005 ? Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky

  • ISBN

    80-225-2238-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Ekonóm

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article