Marketing in the process of changes
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017476" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017476 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing v procesu změn
Original language description
Příspěvek je zaměřen na některé podstatné změny na trhu a v oblasti řízení firemních procesů, které sebou přináší 21. století. Tyto změny se pochopitelně týkají také procesu marketingu. Základem změn je přechod od ekonomiky hmotných statků k ekonomice informační. Éra informací přináší nové prostředí, ve kterém se velmi obtížně odhaduje nová budoucnost. Ekonomická hodnota firmy se ocitá především ve virtuální sféře. Jako zdroj konkurenční výhody bude možno využít těchto odhadovaných změn. Příspěvek dáleřeší vztah tří základních prvků marketingu a to vztahu nabídky, firem a zákazníků jak uvnitř těchto prvků tak i mezi sebou vzájemně. Tři prvky a dva způsoby dohromady tvoří šest možností, na kterých jsou tradiční nástroje marketingu revidovány novou érouinformací.
Czech name
Marketing v procesu změn
Czech description
Příspěvek je zaměřen na některé podstatné změny na trhu a v oblasti řízení firemních procesů, které sebou přináší 21. století. Tyto změny se pochopitelně týkají také procesu marketingu. Základem změn je přechod od ekonomiky hmotných statků k ekonomice informační. Éra informací přináší nové prostředí, ve kterém se velmi obtížně odhaduje nová budoucnost. Ekonomická hodnota firmy se ocitá především ve virtuální sféře. Jako zdroj konkurenční výhody bude možno využít těchto odhadovaných změn. Příspěvek dáleřeší vztah tří základních prvků marketingu a to vztahu nabídky, firem a zákazníků jak uvnitř těchto prvků tak i mezi sebou vzájemně. Tři prvky a dva způsoby dohromady tvoří šest možností, na kterých jsou tradiční nástroje marketingu revidovány novou érouinformací.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Medzinárodné vzťahy 2005 ? Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky
ISBN
80-225-2238-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
—
Publisher name
Ekonóm
Place of publication
Bratislava
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—