Marketing from idea to real thing, 3rd updated and enlarged edition
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00180331" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00180331 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing od myšlenky k realizaci, 3. aktualizované a doplněné vydání
Original language description
Autoři respektují skutečnost, že vývoj společensko-ekonomických vztahů, zejména dynamika na straně jedné a komplexnost na straně druhé ve vztazích nabídky a poptávky a v charakteru trhů vedou i ke změnám a diferenciaci využití marketingových nástrojů, resp. k novým vývojovým tendencím v marketingu. Respektují změnu paradigmatu v celém rozsahu vývoje marketingu. V důsledku těchto změn se samozřejmě objevují i nové nástroje a metody, stávající pak dostávají nový význam. Nejvýznamnější změnou je posun marketingu od marketingu transakcí k marketingu vztahů. Vyjádřením této změny jsou tendence vedoucí k upevňování vztahů se zákazníkem, vytváření věrných loajálních zákazníků, k péči o vztahy se zákazníkem, což představuje významný faktor úspěchu. Jde o vztahy jak na trzích výrobců, tak na trzích konečných uživatelů - spotřebitelských trzích.
Czech name
Marketing od myšlenky k realizaci, 3. aktualizované a doplněné vydání
Czech description
Autoři respektují skutečnost, že vývoj společensko-ekonomických vztahů, zejména dynamika na straně jedné a komplexnost na straně druhé ve vztazích nabídky a poptávky a v charakteru trhů vedou i ke změnám a diferenciaci využití marketingových nástrojů, resp. k novým vývojovým tendencím v marketingu. Respektují změnu paradigmatu v celém rozsahu vývoje marketingu. V důsledku těchto změn se samozřejmě objevují i nové nástroje a metody, stávající pak dostávají nový význam. Nejvýznamnější změnou je posun marketingu od marketingu transakcí k marketingu vztahů. Vyjádřením této změny jsou tendence vedoucí k upevňování vztahů se zákazníkem, vytváření věrných loajálních zákazníků, k péči o vztahy se zákazníkem, což představuje významný faktor úspěchu. Jde o vztahy jak na trzích výrobců, tak na trzích konečných uživatelů - spotřebitelských trzích.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů