Marketing concept of brand
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007426" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007426 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingové pojetí značky
Original language description
Příspěvek se zabývá problematikou značky v marketingu, jeho cílem je analyzovat značku jako produkt. Uplatněnými přístupy jsou koncepce totálního produktu a využití modelu F.A.B., pozornost je věnována marketingovému přístupu k řízení značky.
Czech name
Marketingové pojetí značky
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí 2003, sekce 6 Mezinárodní vědecké konference
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
1-7
Publisher name
MZLU Brno
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Mar 4, 2003
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—