Marketing approach to brand
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00009051" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00009051 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingové přístupy ke značce
Original language description
Článek se zabývá problematikou značky v marketingu, jeho cílem je analyzovat značku jako produkt. Je využit systémový přístup aplikovaný prostřednictvím koncepce totálního produktu. Jsou definovány kroky procesu marketingového řízení značky s důrazem nařízení pozice značky.
Czech name
Marketingové přístupy ke značce
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
14
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
17-19
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—